A realtà virtuale (VR) hè l'usu di a tecnulugia di l'informatica per creà un ambiente simulatu. A cuntrariu di l'interfacce d'utilizatori tradiziunali, VR mette l'utilizatore in una sperienza. Invece di fighjà nantu à un screnu, l'utente hè immersu in u mondu 3D è capace di interagisce cun ella. Simparendu quant'è pussibuli, pussibule, sintendu, toccà è ancu sentu, l'urdinatore divente u Gatekeeper À Stu mondu artificiale.

A realtà virtuale è a realtà aumentata sò dui lati di a listessa munita. Puderete Pensà à a rivisione aermentatu cum'è a realtà virtuale cù un pede in u mondu reale: Augondent Realtà simula oggetti d'omu in ambienti veri; A realtà virtuale crea un ambiente artificiale chì pò esse abitata.
In realità augmentata, l'urdinatori usanu sensori è algoritmi per determinà a pusizione è l'orientazione di a camera. A realtà aumentata poi rende i grafici 3d cum'è vistu da u puntu di vista di a camera, superposizione à l'informatica - l'immagine generata di l'urdinatore nantu à a vista di l'utilizatore.
In realtà virtuale, l'urdinatori utilizanu sensori è matematica simili. Tuttavia, invece di localizà una vera camera in un ambiente fisicu, a pusizione di l'ochju di l'utilizatore hè situatu in un ambiente simulatu. Se u capu di l'utilizatore si move, l'imaghjini rispondenu in cunsegna. Invece di cumminà d'ughjetti virtuali cù scene reale, vr crea un cunvellutu, u mondu interattivu per l'utilizatori.
I lenti in una vetru di a rialità virtuale (HMD) ponu fucalizza nantu à l'imaghjini pruduce da a visualizazione assai vicinu à l'ochji di l'utilizatore. I lenti sò posizionati trà l'ochji di u pantalla è l'arcu di u visor per dà l'illusione chì l'imaghjini sò in una distanza còmode. Questu hè ghjuntu à u lente in u tubu di VR, chì aiuta à riduce a distanza minima per a visione clara.