VR AR

A realità virtuale (VR) hè l'usu di a tecnulugia informatica per creà un ambiente simulatu. À u cuntrariu di l'interfacce utente tradiziunali, a VR mette l'utente in una sperienza. Invece di fighjà nantu à un schermu, l'utente hè immersu in u mondu 3D è hè capace d'interagisce cun ellu. Simulendu u più sensu pussibule, cum'è a vista, l'uditu, u toccu è ancu l'olfattu, l'urdinatore diventa u guardianu di stu mondu artificiale.

dfbfdb

A realità virtuale è a realità aumentata sò duie facce di a listessa medaglia. Pudete pensà à a realità aumentata cum'è a realità virtuale cù un pede in u mondu reale: a realità aumentata simula oggetti fatti da l'omu in ambienti reali; a realità virtuale crea un ambiente artificiale chì pò esse abitatu.

In a Realtà Aumentata, l'urdinatori utilizanu sensori è algoritmi per determinà a pusizione è l'orientazione di a camera. A realità aumentata rende tandu grafica 3D vista da u puntu di vista di a camera, sovrapponendu l'imagine generate da l'urdinatore à a vista di l'utente di u mondu reale.

In a realità virtuale, l'urdinatori utilizanu sensori è matematica simili. Tuttavia, invece di localizà una camera vera in un ambiente fisicu, a pusizione di l'ochju di l'utilizatore hè situata in un ambiente simulatu. Se a testa di l'utilizatore si move, l'imagine risponde di cunseguenza. Invece di cumbinà oggetti virtuali cù scene vere, a VR crea un mondu interattivu è attraente per l'utilizatori.

E lenti in un display muntatu nantu à a testa (HMD) di realtà virtuale ponu fucalizà si nantu à l'imagine prodotta da u display assai vicinu à l'ochji di l'utilizatore. E lenti sò pusizionate trà u schermu è l'ochji di u spettatore per dà l'illusione chì l'imagine sò à una distanza cunfurtevule. Questu hè ottenutu grazia à a lente in u visore VR, chì aiuta à riduce a distanza minima per una visione chjara.