Stu pruduttu hè statu aghjuntu cù successu à u carrettu!

Vede u Carrettu

Lenti ottiche

Breve descrizzione:

  • λ/4@632.8nm Surface Flatness
  • 60-40 qualità di a superficia
  • Bisellu da 0,2 mm à 0,5 mm x 45 °
  • > 85% apertura efficace
  • lunghezza d'onda 546,1 nm
  • +/-2% tolleranza EFL


I prudutti

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Mudellu Tipu Φ (mm) f (mm) R1 (mm) tc (mm) te (mm) fb (mm) Rivestimentu Prezzu Unitu
cz cz cz cz cz cz cz cz cz cz

Lenti ottichi sò cumpunenti ottichi trasparenti cù superfici curve chì ponu rifratta è fucalizza a luce. Sò largamente utilizati in diversi sistemi ottici per manipulà i raghji di luce, correggendu a visione, ingrandendu l'uggetti è furmendu l'imaghjini. Lenti sò elementi cruciali in camere, telescopi, microscopi, occhiali, proiettori, è assai altri apparecchi ottici.

Ci sò dui tipi principali di lenti:

Lenti cunvessi (o cunvergenti).: Sti lenti sò più grossi à u centru chè à i bordi, è cunvergenu raghji di luce paralleli chì passanu per elli à un puntu focu in u latu oppostu di a lente. I lenti cunvessi sò cumunimenti usati in lenti d'ingrandimentu, càmera è occhiali per correggerà a miopia.

Lenti cuncavi (o divergenti).: Sti lenti sò più fini à u centru chè à i bordi, è causanu raghji di luce paralleli chì passanu per elli per diverghje cum'è s'elli venenu da un puntu focale virtuale in u stessu latu di a lente. I lenti cuncavi sò spessu usati in currezzione di miopia.

I lenti sò cuncepiti nantu à a so lunghezza focale, chì hè a distanza da a lente à u puntu focu. A lunghezza focale determina u gradu di curvatura di a luce è a furmazione di l'imaghjini resultanti.

Certi termini chjave ligati à lenti ottichi include:

Puntu focale: U puntu induve i raghji di luce cunvergenu o parenu diverghje dopu avè passatu per una lente. Per una lente cunvexa, hè u puntu induve i raghji paralleli cunvergenu. Per una lenti cuncave, hè u puntu da quale i raghji divergenti parevanu urigginari.

Lunghezza focale: A distanza trà a lente è u puntu focu. Hè un paràmetru cruciale chì definisce a putenza di a lente è a dimensione di l'imaghjini furmatu.

Apertura: U diamitru di a lente chì permette di passà a luce. Una apertura più grande permette più luce per passà, risultatu in una maghjina più luminosa.

Asse otticu: A linea cintrali chì passa per u centru di a lente perpendiculare à e so superfici.

putenza di lente: Misurata in diottrie (D), a putenza di a lente indica a capacità refrattiva di a lente. I lenti cunvessi anu putenzi pusitivi, mentri lenti cuncavi anu putenzi negativi.

E lenti ottiche anu rivoluzionatu diversi campi, da l'astronomia à e scienze mediche, permettendu di osservà l'uggetti distanti, curreghje i prublemi di visione, è eseguisce imaghjini è misurazioni precisi. Continuanu à ghjucà un rolu vitale in l'avanzamentu di a tecnulugia è l'esplorazione scientifica.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi