Chì ghjè un laser? U principiu di generazione laser

U laser hè una di l'invenzioni impurtanti di l'umanità, cunnisciuta cum'è a "luce più luminosa". In a vita di i Parchi sera, pudemu Spessu a vi vedenu una dispunibuli lascier, cum'è a Bellezza Laser, saldatura Laser, Laser nantu à a solaquitu, è cusì. Oghje, avemu una capiscitura detallata di i lasers è i principii daretu à a so generazione.

Chì ghjè un laser?

U laser hè una fonte di luce chì usa un laser per generà un fasciu speciale di luce. Un laser genera a luce di inghjustendu energia da una fonte luminosa esterna o una fonte d'energia in u materiale attraversu u prucessu di radiazione stimulata.

Un laser hè un dispusitivu otticu cumpostu di un mediu attivu (cum'è gasu, solidu, o liquidu) chì pò amplificà a luce è un riflettore otticu. L'attivu mediu in un laser hè di solitu un materiale sceltu è trasfurmatu, è e so caratteristiche determinanu l'ostra di l'd'oscillazione di u laser.

A luce generata da i lasers anu parechje caratteristiche uniche:

Inizio, laser sò una luce monocromatica cù frecce assai strette è lunghezza d'onda, chì ponu scuntrà qualchi bisogni ottichi speciali.

In siconda, Laser, è a fase di vista cutepare, è a fase di l'eri di luce hè assai prufuntu, chì ponu mantene a intensità di luce relativamente stabile nantu à a lungal distanzi.

In terghjornu di Lasers sò altamente luce cun fagioli strorvi è cuncernenti eccellente, chì pò esse usata per ottene risoluzione di spazizazione sphial.

ciò chì hè-a-laser-01

Laser hè una fonte ligera

U principiu di generazione laser

A Generazione di Laser implica trè prucessi fisichi basi: Radiazione stimulata, l'emissione spontanea, è assorbimentu stimulatu.

Sradiazione timulata

A radiazione stimulata hè a chjave per a generazione laser. Quandu un elettronore un livellu di energia icenu hè eccitatu da un altru photoon cù a stessa energia cù a stessa energia, frequenza, state di polarrizazione di polorizazione, è di a propagia di quella photo. Stu prucessu hè chjamatu radiazione stimulata. Vale à dì, un fotinu pò "clone" un fonna identica attraversu u prucessu di radiazione stimulata, dì esse uttene amplificazione di luce.

SEmissione di PontaneO

Quandu un atomu, vivi di l'elettronica di un mullucu à un livellu energeticu di u altu energeticu à un livonu energeticu di u bassicu, rériase di potocatarii di un certu quantità di energia, chì hè chjamatu l'emissione spontaneu. L'emissione di tanti fotoni è ùn ci hè micca coherenza trà i fotòni emessivi, chì significa a so fase, statale di a pulitica hè tutta casu.

Sassorbimentu timulatu

Quandu un elettrontu versu un nivellu d'energia bassa assorbe un fotone cun una differenza di u nivenu arenariaGhjate uguale à ellu stessu, pò esse eccitatu à un altu livellu di enerzu. Stu prucessu hè chjamatu assorbimentu stimulatu.

In lasers, una cavità resonante cumposta da dui specchi paralleli hè generalmente usatu per rinfurzà u prucessu di radiazione stimulata. Un specchiu hè un mirroru tutale, è l'altru specchiu hè un specchiu semi di riflessione, chì pò permette una parte di u laser per passà.

U fotonu in U Laser Mediu riflettenu a spiritura è u rota trà dui speccati è ognunu riflittuta da più fotoli per via di u prucessu di radiazione stimulata, dì chì uttene amplificazione di luce. Quandu l'intensità di luce aumenta un certu puntu, laser hè generatu attraversu un mirroru semi.


Tempu post: Dec-07-2023