E proprietà ottiche di lenti di plastica

I materiali plastichi è l'injection molding sò a basa per lenti miniaturizzati. A struttura di a lente plastica include materiale di lenti, canna di lenti, montatura di lenti, spacer, foglia di ombrezza, materiale d'anellu di pressione, etc.

Ci sò parechji tippi di materiali di lenti per lenti di plastica, chì sò essenzialmente plastica (polimeru molekulari altu). Sò termoplastici, plastichi chì si stendenu è diventanu plastichi quandu si riscaldanu, si induriscenu quandu si rinfriscano, è si stendenu quandu si riscaldanu di novu. Un cambiamentu fisicu chì pruduce un cambiamentu reversibile trà i stati liquidi è solidi cù u riscaldamentu è u rinfrescante. Certi materiali sò stati inventati prima è certi sò relativamente novi. Certi sò plastichi di applicazione generale, è certi materiali sò sviluppati apposta materiali plastichi ottici, chì sò più specificamente usati in certi campi ottici.

In u disignu otticu, pudemu vede i gradi di materiale di diverse cumpagnie, cum'è EP8000, K26R, APL5015, OKP-1 è cusì. Tutti appartenenu à un certu tipu di materiale plasticu, è i seguenti tipi sò più cumuni, è l'avemu da sorte secondu u so tempu d'apparizione:

plastica-lenti-01

I lenti di plastica

  • l PMMA/acrilico:Poli (metacrilato di metile), metacrilato di polimetile (plexiglass, acrilico). A causa di u so prezzu prezzu, alta transmittance, è alta forza meccanica, PMMA hè u sustitutu di vetru più cumuni in a vita. A maiò parte di i plastichi trasparenti sò fatti di PMMA, cum'è piatti trasparenti, cucchiai trasparenti è LED chjuchi. lenti etc. PMMA hè statu pruduciutu in massa dapoi l'anni 1930.
  • PS:U polistirene, u polistirene, hè un termoplasticu incolore è trasparente, è ancu un plasticu di l'ingegneria, chì hà iniziatu a produzzione di massa in l'anni 1930. Parechje di i scatuli di schiuma bianca è lunch boxes chì sò cumuni in a nostra vita sò fatti di materiali PS.
  • PC:U policarbonate, u policarbonate, hè ancu un termoplasticu amorfu incolore è trasparente, è hè ancu un plasticu generale. Hè statu industrializatu solu in l'anni 1960. A resistenza à l'impattu di u materiale di PC hè assai bona, l'applicazioni cumuni includenu secchi di dispenser d'acqua, occhiali, etc.
  • l COP & COC:Polimeru olefinu ciclicu (COP), Polimeru olefinu ciclicu; Copolimeru ciclicu di olefina (COC) U copolimeru ciclicu di olefina, hè un materiale polimeru trasparente amorfu cù una struttura di l'anellu, cù legami doppiu di carbonu-carbonu in l'anellu. ) cù altre molécule (cum'è l'etilene). E caratteristiche di COP è COC sò quasi listessi. Stu materiale hè relativamente novu. Quandu hè statu inventatu per a prima volta, hè stata cunsiderata principarmenti per alcune applicazioni ottiche ligati. Avà hè largamente utilizatu in l'industria di film, lenti ottiche, display, medicale (buttiglia di imballaggio). COP hà finitu a produzzione industriale versu u 1990, è COC hà finitu a produzzione industriale prima di u 2000.
  • l O-PET:Fibra di poliester otticu di poliester otticu, O-PET hè statu cummercializatu in Osaka in l'anni 2010.

Quandu analizà un materiale otticu, simu principarmenti preoccupati di e so proprietà ottiche è meccaniche.

otticu properties

  • Indice di rifrazione è dispersione

plastica-lenti-02

Indice di rifrazione è dispersione

Pò esse vistu da stu diagramma di riassuntu chì i diversi materiali plastichi ottici sò basamenti in dui intervalli: un gruppu hè un altu indice di rifrazione è una alta dispersione; l 'altru gruppu hè bassu indice refractive è bassu dispersion. Paragunendu a gamma opzionale di l'indice di rifrazione è a dispersione di materiali di vetru, truveremu chì a gamma opzionale di l'indice di rifrazione di i materiali plastichi hè assai stretta, è tutti i materiali plastichi ottici anu un indice di rifrazione relativamente bassu. In generale, a gamma di l'opzioni per i materiali plastichi hè più stretta, è ci sò solu da 10 à 20 qualità di materiale cummerciale, chì limita largamente a libertà di u disignu otticu in termini di materiali.

L'indice di rifrazione varia cù a lunghezza d'onda: l'indice di rifrazione di i materiali plastichi ottici aumenta cù a lunghezza d'onda, l'indice di rifrazione diminuisce ligeramente, è u generale hè relativamente stabile.

L'indice di rifrazione cambia cù a temperatura Dn / DT: u coefficient di temperatura di l'indice di rifrazione di plastica ottica hè 6 volte à 50 volte più grande di quellu di u vetru, chì hè un valore negativu, chì significa chì quandu a temperatura aumenta, l'indice di rifrazione diminuisce. Per esempiu, per una lunghezza d'onda di 546 nm, -20 ° C à 40 ° C, u valore dn / dT di u materiale plasticu hè -8 à -15X10^-5 / ° C, mentri à u cuntrastu, u valore di u materiale di vetru. NBK7 hè 3X10^-6/°C.

  • Trasmittanza

plastica-lenti-03

A trasmittanza

In riferimentu à sta stampa, a maiò parte di i plastichi ottichi anu una trasmittanza di più di 90% in a banda di luce visibile; anu ancu una bona trasmittanza per e bande infrared di 850nm è 940nm, chì sò cumuni in l'elettronica di u cunsumu. A trasmittanza di i materiali plastichi diminuirà ancu in una certa misura cù u tempu. U mutivu principalu hè chì u plasticu assorbe i raghji ultraviolet in u sole, è a catena molekulari si rompe per degradà è incruciate, risultatu in cambiamenti in e proprietà fisiche è chimiche. A manifestazione macroscòpica più evidenti hè u giallu di u materiale plasticu.

  • Birefringence di stress

plastica-lenti-04

Rifrazzione di lente

Stress birefringence (Birefringence) hè una pruprietà ottica di i materiali. L'indice di rifrazione di i materiali hè in relazione cù u statu di polarizazione è a direzzione di propagazione di a luce incidente. I materiali mostranu diversi indici di rifrazione per diversi stati di polarizazione. Per certi sistemi, sta deviazione di l'indice di rifrazione hè assai chjuca è ùn hà micca un grande impattu nantu à u sistema, ma per certi sistemi ottici speciali, sta deviazione hè abbastanza per causà una seria degradazione di u rendiment di u sistema.

I materiali plastichi stessi ùn anu micca caratteristiche anisotropiche, ma l'injection molding of plastics introducerà a birefringence di stress. U mutivu principale hè u stress introduttu durante l'injection molding è l'arrangementu di macromolecule plastiche dopu à rinfriscà. U stress hè generalmente cuncentratu vicinu à u portu di iniezione, cum'è mostra in a figura sottu.

U principiu generale di cuncepimentu è di produzzione hè di minimizzà a birefringence di stress in u pianu otticu efficace, chì richiede un disignu raghjone di a struttura di lenti, u stampu per iniezione è i parametri di produzzione. Trà parechji materiali, i materiali PC sò più propensi à a birefringence di stress (circa 10 volte più grande di i materiali PMMA), è i materiali COP, COC è PMMA anu una birefringence di stress più bassa.


Tempu di post: 26-jun-2023