Parametri chjave, criteri di selezzione è scenarii d'applicazione di lenti CCTV

Cum'è un cumpunente chjave di i sistemi di monitoraghju di sicurezza, u rendiment diLenti CCTVaffetta direttamente l'effettu di monitoraghju, è a so prestazione hè principalmente influenzata da i parametri principali. Dunque, capisce i parametri di e lenti CCTV hè essenziale.

1.Analisi di i parametri chjave diLenti CCTV

(1)Flunghezza ocale

A lunghezza focale hè unu di i parametri principali di una lente, chì determina a dimensione di u campu visuale, vale à dì, l'angulu visuale è l'ingrandimentu di l'imagine monitorata. In generale, più chjuca hè a lunghezza focale, più grande hè u campu visuale (grandangulu), è più vicina hè a distanza di monitoraghju, adatta per osservà scene larghe à distanza ravvicinata, cum'è entrate è uscite; più grande hè a lunghezza focale, più chjucu hè u campu visuale (teleobiettivo), è più luntana hè a distanza di monitoraghju, adatta per osservà scatti ravvicinati à distanza.

In generale, l'obiettivi CCTV offrenu duie opzioni di lunghezza focale: lunghezza focale fissa (obiettivu à lunghezza focale fissa) è lunghezza focale variabile (obiettivu zoom). Diversi tipi di lunghezza focale sò adatti per diversi scenarii d'applicazione. Per esempiu, l'obiettivi à lunghezza focale fissa anu una lunghezza focale fissa è un campu visuale fissu, ciò chì li rende adatti per u monitoraghju cutidianu in scenarii fissi.

(2)Apertura

A dimensione di l'apertura di una lente influenza a quantità di luce chì a attraversa. Una grande apertura permette più luce, rendendula adatta per ambienti cù poca luce, ma risultendu in una prufundità di campu ridotta. Una piccula apertura permette menu luce, risultendu in una grande prufundità di campu, adatta per luci brillanti o scene chì richiedenu nitidezza generale.

L'apertura pò ancu esse selezziunata manualmente o automaticamente. L'apertura manuale hè generalmente adatta per cundizioni di illuminazione stabili (ambienti interni), mentre chì l'apertura automatica hè adatta per scene cù illuminazione chì cambia spessu (ambienti esterni).

scenarii-d'applicazione-di-lenti-CCTV-01

A dimensione di l'apertura affetta a percentuale di passaghju

(3)Dimensione di u sensore

A dimensione di u sensore dilente, cum'è 1/1,8″ o 1/2,7″, deve currisponde à a dimensione di u sensore di a camera per evità prublemi d'imaghjini chì puderanu compromette a qualità di a surveglianza.

(4)Campu di vista

U campu visuale hè ancu un parametru impurtante di l'obiettivi di monitoraghju di sicurezza, chì determina a gamma di u campu visuale chì l'obiettivu pò copre. Hè divisu in anguli di campu visuale urizzuntali, verticali è diagonali. U campu visuale hè generalmente inversamente proporzionale à a lunghezza focale; più grande hè a lunghezza focale, più chjucu hè u campu visuale. Per a stessa lunghezza focale, più grande hè a dimensione di u sensore, più grande hè u campu visuale.

(5)Risoluzione

A risoluzione di una lente determina a nitidezza di l'imagine. In circustanze nurmali, a risoluzione di a lente deve currisponde à a risoluzione di u sensore di a camera. L'obiettivi à alta risoluzione ponu furnisce imagine è video più chjari, adatti per scenarii chì richiedenu un monitoraghju d'alta precisione; mentre chì l'obiettivi à bassa risoluzione ponu dà imagine sfocate à alta definizione.

(6) Muntaturatipu

L'obiettivi CCTV sò principalmente dispunibili in C-mount, CS-mount è M12-mount. Hè impurtante nutà chì u tipu di montatura di l'obiettivu sceltu deve esse coerente cù u tipu di montatura di a camera.

scenarii-d'applicazione-di-lenti-CCTV-02

L'obiettivi CCTV anu diversi tipi di muntatura

2.Cunsiderazioni chjave per a selezzioneLente CCTVs

A selezzione diLenti CCTVdeve tene contu di fattori cum'è l'ubbiettivu di monitoraghju, i requisiti di u sistema è e cundizioni ambientali, è deve seguità questi punti chjave:

(1)Sceglite secondu a situazione di u bersagliu di monitoraghju

Quandu si sceglienu lenti CCTV, devenu esse cunsiderati fattori cum'è a distanza è a pusizione di u bersagliu. A scelta di una lunghezza focale adatta assicura l'integrità di l'area monitorata. Per esempiu, e lenti aduprate per u monitoraghju stradale richiedenu una lunghezza focale più longa, mentre chì e lenti aduprate per u monitoraghju di a linea di pruduzzione richiedenu una lunghezza focale più corta.

(2)Sceglite secondu e cundizioni di illuminazione di a zona monitorata

E cundizioni di illuminazione in l'area monitorata influenzanu assai a scelta di l'obiettivo. In ambienti cù una fonte di luce fissa o pochi cambiamenti di luce, cum'è l'ambienti interni, un obiettivo cù apertura manuale hè generalmente adattatu. In ambienti esterni cù variazioni significative di luce, hè preferibile un obiettivo cù apertura automatica. Per ambienti cù poca luce è luce debule, si raccomanda un obiettivo cù un'apertura più grande; per ambienti cù luce forte, hè preferibile un obiettivo cù un'apertura più chjuca.

(3)Sceglite secondu e dimensioni pertinenti di a camera

A dimensione di u sensore di l'obiettivo sceltu, a risoluzione è altri parametri devenu currisponde à a dimensione di u sensore di a camera. Per esempiu, una camera cù un sensore di 1/2 pollice deve esse abbinata à un obiettivu cù un sensore di 1/2 pollice, è una camera cù 4K pixel deve esse abbinata à un obiettivu cù 8 megapixel o più.

(4)Sceglite secondu l'adattabilità di l'ambiente d'usu

A selezzione diLenti CCTVDeve ancu esse basatu annantu à l'ambiente d'usu per assicurà chì a lente si possi adattà à i requisiti di l'ambiente. Per esempiu, e lenti aduprate in autostrade, zone muntagnose, ecc., devenu esse selezziunate in modu chì possinu penetrà a nebbia; e lenti aduprate à l'apertu o in zone à altu risicu devenu esse selezziunate cù alti livelli di prutezzione cum'è impermeabilità è resistenza à a polvere, è ponu ancu richiede una custodia antivandalu.

scenarii-d'applicazione-di-lenti-CCTV-03

Sceglite lenti CCTV secondu a so adattabilità à l'ambiente d'usu

(5)Sceglite secondu e cundizioni d'installazione è di mantenimentu

L'obiettivi CCTV ponu ancu esse scelti secondu a situazione d'installazione. Per esempiu, l'obiettivi à focu fissu sò scelti per l'installazione fissa in un certu locu perchè offrenu una alta stabilità è un costu bassu. Per l'obiettivi utilizati in i centri di trasportu chì necessitanu un cuntrollu remotu in cunghjunzione cù e camere PTZ, l'obiettivi zoom motorizzati sò generalmente cunsigliati perchè offrenu un cuntrollu remotu più flessibile.

3.Scenarii d'applicazione tipici diLenti CCTV

L'obiettivi CCTV anu una larga gamma d'applicazioni, chì coprenu a sicurezza publica, i trasporti, l'industria, u cummerciu è parechji altri campi. Quì sottu sò alcuni scenarii d'applicazione tipici:

(1)Monitoraghju di a zona chjave interna

Lenti CCTVsò cumunamente aduprati per u monitoraghju internu. A scelta di l'obiettivo varieghja secondu i bisogni specifichi di e diverse zone interne. Per esempiu, in ambienti interni cum'è uffizii è sale di cunferenza, induve hè necessariu un monitoraghju senza punti ciechi mentre si prutegge ancu a privacy, l'obiettivi grandangulari sò tipicamente scelti per catturà immagini chjare cù un grande campu visuale. L'installazione deve ancu cunsiderà l'occultamentu è l'estetica. Per e zone interne più grande cum'è negozii è supermercati, induve u monitoraghju deve copre zone chjave cum'è registratori di cassa, scaffali è corridoi, è richiede ancu a rilevazione di muvimentu è u tracciamentu di u persunale, l'obiettivi à alta risoluzione, grande apertura è grandangula à focu fissu sò generalmente scelti per assicurà chì ùn ci sianu punti ciechi. Per u monitoraghju di spazi interni cunfinati cum'è ascensori è scale, l'obiettivi fisheye ultra grandangulari sò tipicamente aduprati per u monitoraghju panoramicu per assicurà una copertura cumpleta.

scenarii-d'applicazione-di-lenti-CCTV-04

Lenti CCTV sò cumunamente aduprate per a surveglianza interna

(2)Monitoraghju di grandi lochi publichi

Per a surveglianza in grandi lochi publichi cum'è e stazioni ferroviarie, l'aeroporti è i centri commerciali, hè necessariu monitorà un grande flussu di persone è identificà situazioni anormali è emergenze. L'obiettivi grandangulari è zoom sò generalmente usati in cumbinazione per assicurà sia una larga cupertura sia a capacità di catturà dettagli.

(3)Gestione è monitoraghju di u trafficu

Per a gestione di u trafficu, u monitoraghju deve copre zone cum'è strade nurmali, intersezioni è tunnelli. Ci vole à monitorà u flussu di trafficu, catturà e violazioni è monitorà l'accidenti. Di solitu richiede l'usu di teleobiettivi per assicurà a cattura à longa distanza. Di notte o in cundizioni climatiche avverse, l'obiettivi devenu ancu avè funzioni di currezzione infrarossa, dunque ci hè una grande dumanda di obiettivi di ghjornu è di notte.

(4)Monitoraghju di a sicurità urbana

U monitoraghju di a sicurità di rutina in e cità nurmali, cumpresu u monitoraghju in scenarii cumuni cum'è strade, parchi è cumunità, usa tipicamente lenti capaci di monitoraghju 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7, ricunniscenza faciale è analisi di u cumpurtamentu. Lenti Fisheye èlenticù capacità infrarosse sò cumunimenti aduprate.

scenarii d'applicazione di lenti CCTV 05

L'obiettivi CCTV sò cumunimenti usati per a surveglianza urbana di rutina.

(5)Industriale èppruduzzionemsurveglianza

In a pruduzzione industriale, l'obiettivi CCTV sò aduprati principalmente per monitorà u statu operativu di e linee di pruduzzione è di l'attrezzature, a sicurezza di u persunale, ecc., per migliurà l'efficienza è a sicurezza di a pruduzzione. Diversi tipi di obiettivi, cum'è teleobiettivi è obiettivi zoom, ponu esse scelti per diverse zone di monitoraghju.

(6)Intelligentehome èhomessicuritàmsurveglianza

Sempre più famiglie utilizanu avà prudutti per a casa intelligente, cum'è u cuntrollu d'accessu intelligente è i campanelli video, è stanu ancu stallendu camere di surveglianza in e so case. Queste camere di surveglianza domestica utilizanu tipicamente lenti stenopeiche, lenti à focu fissu è altri tipi di lenti.

(7)Specialeeambientemsurveglianza

In certi ambienti particulari, cum'è a prevenzione di l'incendii forestali, e zone di cunfine è e riserve naturali, hè necessariu un monitoraghju à longa distanza è in tutte e cundizioni climatiche, chì tipicamente utilizza teleobiettivi, lenti infrarosse è altri tipi di lenti.

In cunclusione,Lenti CCTVsò aduprati in guasi ogni aspettu di u nostru travagliu è di a nostra vita cutidiana, furnendu una forte prutezzione per a sicurezza suciale è a stabilità. Cù u sviluppu di a tecnulugia, e camere di monitoraghju di sicurezza continueranu à esse aghjurnate, diventendu più intelligenti è multifunziunali.

Penseri finali:

Travagliendu cù i prufessiunali di ChuangAn, sia a cuncepzione sia a fabricazione sò gestite da ingegneri altamente qualificati. Cum'è parte di u prucessu di compra, un rappresentante di a cumpagnia pò spiegà in più dettagliu l'infurmazioni specifiche nantu à u tipu di lente chì vulete cumprà. A serie di prudutti di lenti di ChuangAn hè aduprata in una vasta gamma di applicazioni, da a surveglianza, a scansione, i droni, e vitture à e case intelligenti, ecc. ChuangAn hà diversi tipi di lenti finite, chì ponu ancu esse mudificate o persunalizate secondu i vostri bisogni. Cuntattateci u più prestu pussibule.


Data di publicazione: 19 dicembre 2025