Per ghjudicà se a qualità di l'imagine di unlente otticahè bonu, sò necessarii alcuni standard di prova, cum'è a prova di a lunghezza focale, u campu visuale, a risoluzione, ecc. di l'obiettivo. Quessi sò tutti indicatori cunvinziunali. Ci sò ancu alcuni indicatori chjave, cum'è MTF, distorsione, ecc.
1.MTF
MTF, o funzione di trasferimentu di modulazione ottica, pò quantificà aspetti di una maghjina, cum'è dettagli, cuntrastu è chiarezza. Hè unu di l'indicatori per valutà cumpletamente a qualità di l'imaghjini di una lente.
In a curva di coordinate bidimensionale MTF, l'asse Y hè generalmente u valore (0 ~ 1), è l'asse X hè a frequenza spaziale (lp / mm), vale à dì, u numeru di "coppie di linee". A bassa frequenza hè aduprata per valutà u cuntrastu di l'immagine dopu l'imaghjini, è l'alta frequenza hè aduprata per esaminà a chiarezza è a risoluzione di a lente, vale à dì, a capacità di distingue i dettagli.
Per esempiu, per e lenti fotografiche, 10lp/mm hè generalmente adupratu per esaminà l'effettu di cuntrastu, è u valore MTF hè generalmente superiore à 0,7 per esse cunsideratu bonu; l'alta frequenza esamina 30lp/mm, generalmente più grande di 0,5 in u mezu campu di vista, è più grande di 0,3 à u bordu di u campu di vista.
Test MTF
Per certi strumenti ottici olenti industriali, anu esigenze più elevate per l'alta frequenza, allora cumu calculemu l'alta frequenza chì vulemu esaminà? In fatti, hè assai simplice: frequenza = 1000 / (2 × dimensione di pixel di u sensore)
Sè a dimensione di u pixel di u sensore chì utilizate hè 5um, allora l'alta frequenza di MTF deve esse esaminata à 100lp/mm. Quandu u valore misuratu di MTF hè superiore à 0,3, hè una lente relativamente bona.
2.Distorsione
MTF ùn pò micca riflettà l'aberrazione di a distorsione, dunque a distorsione hè elencata separatamente. A distorsione, o deformazione, pò esse divisa in distorsione à cuscinettu è distorsione à barile.
A distorsione hè ligata à u campu visuale. Più grande hè u campu visuale, più grande hè a distorsione. Per l'obiettivi di e camere cunvinziunali è l'obiettivi di surviglianza, a distorsione in u 3% hè accettabile; per l'obiettivi grandangulari, a distorsione pò esse trà u 10% è u 20%; per l'obiettivi fisheye, a distorsione pò esse da u 50% à u 100%.
Effettu di distorsione di l'ochju di pesce
Dunque, cumu si determina quanta distorsione di a lente si vole cuntrullà?
Prima, avete bisognu di determinà ciò chì u vostrulentehè adupratu per. Per esempiu, s'ellu hè adupratu in fotografia o monitoraghju, tandu a distorsione di l'obiettivo in 3% hè permessa. Ma s'è u vostru obiettivu hè adupratu per a misurazione, tandu a distorsione deve esse menu di 1% o ancu più bassa. Benintesa, questu dipende ancu da l'errore di sistema permessu da u vostru sistema di misurazione.
Pensamenti finali:
Travagliendu cù i prufessiunali di ChuangAn, sia a cuncepzione sia a fabricazione sò gestite da ingegneri altamente qualificati. Cum'è parte di u prucessu di compra, un rappresentante di a cumpagnia pò spiegà in più dettagliu l'infurmazioni specifiche nantu à u tipu di lente chì vulete cumprà. A serie di prudutti di lenti di ChuangAn hè aduprata in una vasta gamma di applicazioni, da a surveglianza, a scansione, i droni, e vitture à e case intelligenti, ecc. ChuangAn hà diversi tipi di lenti finite, chì ponu ancu esse mudificate o persunalizate secondu i vostri bisogni. Cuntattateci u più prestu pussibule.
Data di publicazione: 08 d'aprile 2025

