Per assicurà chì l'obiettivo possa furnisce immagini di alta qualità è prestazioni affidabili in scenarii d'applicazione specifici, hè necessariu realizà valutazioni pertinenti nantu à l'obiettivo. Dunque, chì sò i metudi di valutazione perlenti di visione artificialeIn questu articulu, ampareremu cumu valutà e lenti di visione artificiale.
Cumu valutà e lenti di visione artificiale
Quali sò i metudi di valutazione per e lenti di visione artificiale?
A valutazione di e lenti di visione artificiale deve cunsiderà parechji aspetti di i parametri è di e caratteristiche di e prestazioni, è deve esse realizata sottu l'operazione di apparecchiature è prufessiunali specializati per assicurà chì i risultati di a valutazione sianu curretti è efficaci.
I seguenti sò i principali metudi di valutazione:
1.Prova di u campu visuale
U campu visuale di una lente determina a dimensione di a scena chì u sistema otticu pò vede, è pò esse generalmente valutatu misurendu u diametru di l'imagine furmata da a lente à una lunghezza focale specifica.
2.Prova di distorsione
A distorsione si riferisce à a deformazione chì si verifica quandu una lente prughjetta un ughjettu reale nantu à u pianu di l'imaghjini. Ci sò dui tipi principali: a distorsione di barile è a distorsione di cuscinettu.
A valutazione pò esse fatta pigliendu imagine di calibrazione è dopu realizendu una currezzione geometrica è un'analisi di distorsione. Pudete ancu aduprà una carta di test di risoluzione standard, cum'è una carta di test cù una griglia standard, per verificà se e linee nantu à i bordi sò curve.
3.Prova di risoluzione
A risoluzione di l'obiettivo determina a chiarezza di i dettagli di l'imagine. Dunque, a risoluzione hè u parametru di prova u più criticu di l'obiettivo. Di solitu hè testata cù una carta di prova di risoluzione standard cù u software d'analisi currispundente. Di solitu, a risoluzione di l'obiettivo hè influenzata da fattori cum'è a dimensione di l'apertura è a lunghezza focale.
A risoluzione di l'obiettivo hè influenzata da parechji fattori
4.Bprova di lunghezza focale ack
A lunghezza focale posteriore hè a distanza da u pianu di l'imagine à u fondu di l'obiettivo. Per un obiettivo à lunghezza focale fissa, a lunghezza focale posteriore hè fissa, mentre chì per un obiettivo zoom, a lunghezza focale posteriore cambia quandu a lunghezza focale cambia.
5.Test di sensibilità
A sensibilità pò esse valutata misurendu u signale di output massimu chì una lente pò pruduce in cundizioni di illuminazione specifiche.
6.Test di aberrazione cromatica
L'aberrazione cromatica si riferisce à u prublema causatu da l'inconsistenza di i punti focali di diversi culori di luce quandu a lente forma una maghjina. L'aberrazione cromatica pò esse valutata osservendu se i bordi di culore in l'imagine sò chjari, o aduprendu una carta di prova di culore speciale.
7.Prova di cuntrastu
U cuntrastu hè a differenza di luminosità trà i punti i più brillanti è i più scuri di l'imagine prudutta da una lente. Pò esse valutatu paragunendu una macchia bianca à una macchia nera o aduprendu una carta di prova di cuntrastu speciale (cum'è una carta di Stupel).
Prova di cuntrastu
8.Test di vignettatura
A vignettatura hè u fenomenu induve a luminosità di u bordu di l'imagine hè più bassa chè quella di u centru per via di a limitazione di a struttura di a lente. A prova di vignettatura hè generalmente misurata aduprendu un fondu biancu uniforme per paragunà a differenza di luminosità trà u centru è u bordu di l'imagine.
9.Prova di riflessione anti-Fresnel
A riflessione di Fresnel si riferisce à u fenomenu di riflessione parziale di a luce quandu si propaga trà diversi mezi. Di solitu, una fonte di luce hè aduprata per illuminà a lente è osservà a riflessione per valutà a capacità antiriflessu di a lente.
10.Prova di trasmissione
A trasmittanza, vale à dì, a trasmittanza di a lente à a fluorescenza, pò esse misurata cù apparecchiature cum'è un spettrofotometru.
Pensamenti finali:
ChuangAn hà realizatu a cuncepzione preliminare è a pruduzzione dilenti di visione artificiale, chì sò aduprati in tutti l'aspetti di i sistemi di visione artificiale. Sè vo site interessatu o avete bisognu di lenti di visione artificiale, cuntattateci u più prestu pussibule.
Data di publicazione: 10 settembre 2024


