E camere industriali sò cumpunenti chjave in i sistemi di visione artificiale. A so funzione più essenziale hè di cunvertisce i signali ottici in signali elettrici ordinati per e piccule camere industriali ad alta definizione.
In i sistemi di visione artificiale, a lente di una camera industriale hè equivalente à l'ochju umanu, è a so funzione principale hè di fucalizà l'immagine ottica di destinazione nantu à a superficia fotosensibile di u sensore d'immagine (camera industriale).
Tutte l'infurmazioni di l'imagine trattate da u sistema visuale ponu esse ottenute da l'obiettivo di a camera industriale. A qualità di ulente di càmera industrialeaffetterà direttamente u rendiment generale di u sistema visuale.
Cum'è un tipu d'equipaggiu d'imaghjini, l'obiettivi di e camere industriali formanu di solitu un sistema cumpletu d'acquisizione d'imaghjini cù alimentatore, camera, ecc. Dunque, a selezzione di l'obiettivi di e camere industriali hè guvernata da i requisiti generali di u sistema. In generale, pò esse analizatu è cunsideratu da i seguenti aspetti:
1.Lunghezza d'onda è lente zoom o micca
Hè relativamente faciule di cunfirmà s'ellu ci vole un obiettivu di càmera industriale per un zoom o un obiettivu à focu fissu. Prima, hè necessariu determinà s'ellu ci hè bisognu di mette in focu a lunghezza d'onda di travagliu di l'obiettivu di càmera industriale. Durante u prucessu d'imaghjini, s'ellu ci vole à cambià l'ingrandimentu, si deve aduprà un obiettivu zoom, altrimenti un obiettivu à focu fissu hè sufficiente.
Riguardu à a lunghezza d'onda di travagliu dilenti di càmera industriale, a banda di luce visibile hè a più cumuna, è ci sò ancu applicazioni in altre bande. Sò necessarie misure di filtraggio supplementari? Hè luce monocromatica o policromatica? L'influenza di a luce diffusa pò esse evitata efficacemente? Hè necessariu valutà cumpletamente i prublemi sopra menzionati prima di determinà a lunghezza d'onda di travagliu di a lente.
Sceglite lenti di càmera industriale
2.A priorità hè data à e richieste speciali
Sicondu l'applicazione attuale, ci ponu esse esigenze particulari. L'esigenze particulari devenu esse cunfirmate prima, per esempiu, s'ellu ci hè una funzione di misurazione, s'ellu hè necessariu un obiettivu telecentricu, s'è a prufundità focale di l'imagine hè assai grande, ecc. A prufundità di focu ùn hè spessu presa in seriu, ma qualsiasi sistema di trasfurmazione di l'imagine deve tene contu di questu.
3.Distanza di travagliu è lunghezza focale
A distanza di travagliu è a lunghezza focale sò generalmente cunsiderate inseme. L'idea generale hè di determinà prima a risoluzione di u sistema, poi capisce l'ingrandimentu in cumbinazione cù a dimensione di i pixel CCD, è dopu capisce a pussibile distanza ughjettu-imagine in cumbinazione cù i vincoli di a struttura spaziale, in modu da stimà ulteriormente a lunghezza focale di l'obiettivo di a camera industriale.
Dunque, a lunghezza focale di l'obiettivo di a camera industriale hè ligata à a distanza di travagliu di l'obiettivo di a camera industriale è à a risoluzione di a camera (è ancu à a dimensione di i pixel CCD).
Cose da cunsiderà quandu si sceglienu obiettivi per camere industriali
4.Dimensione di l'imagine è qualità di l'imagine
A dimensione di l'imagine dilente di càmera industrialeda sceglie deve esse cumpatibile cù a dimensione di a superficia fotosensibile di a camera industriale, è u principiu di "grande per accoglie u picculu" deve esse seguitatu, vale à dì, a superficia fotosensibile di a camera ùn pò micca superà a dimensione di l'imagine indicata da l'obiettivo, altrimenti a qualità di l'imagine di u campu di vista di u bordu ùn pò esse garantita.
I requisiti per a qualità di l'imagine dipendenu principalmente da MTF è da a distorsione. In l'applicazioni di misurazione, a distorsione deve esse prestata una grande attenzione.
5.Apertura è muntatura di l'obiettivo
L'apertura di e lenti di e camere industriali affetta principalmente a luminosità di a superficia di l'imaghjini, ma in a visione artificiale attuale, a luminosità finale di l'immagine hè determinata da parechji fattori cum'è l'apertura, e particelle di a camera, u tempu d'integrazione, a fonte di luce, ecc. Dunque, per ottene a luminosità di l'immagine necessaria, sò necessarii parechji passi di regulazione.
L'attaccu di l'obiettivo di una camera industriale si riferisce à l'interfaccia di montaggio trà l'obiettivo è a camera, è i dui devenu currisponde. Una volta chì i dui ùn currispondenu micca, a sustituzione deve esse cunsiderata.
Fattori da cunsiderà quandu si sceglienu obiettivi per camere industriali
6.Costu è maturità tecnologica
Sè dopu una cunsiderazione cumpleta di i fattori sopra citati, ci sò parechje suluzioni chì rispondenu à i requisiti, pudete cunsiderà u costu cumpletu è a maturità tecnica, è dà priorità à elli.
PS: Esempiu di selezzione di lenti
Quì sottu demu un esempiu di cumu sceglie una lente per una camera industriale. Per esempiu, un sistema di visione artificiale per a rilevazione di muniti deve esse dotatu di unlente di càmera industrialeI vincoli cunnisciuti sò: u CCD di a camera industriale hè di 2/3 pollici, a dimensione di u pixel hè di 4,65 μm, u C-mount, a distanza di travagliu hè più grande di 200 mm, a risoluzione di u sistema hè di 0,05 mm, è a fonte di luce hè una fonte di luce LED bianca.
L'analisi di basa per a scelta di lenti hè a seguente:
(1) L'obiettivo utilizatu cù a fonte di luce LED bianca deve esse in a gamma di luce visibile, senza bisognu di zoom, è si pò sceglie un obiettivo à focu fissu.
(2) Per l'ispezione industriale, hè necessaria a funzione di misurazione, dunque a lente scelta deve avè una bassa distorsione.
(3) Distanza di travagliu è lunghezza focale:
Ingrandimentu di l'imagine: M=4,65/(0,05 x 1000)=0,093
Lunghezza focale: F = L * M / (M + 1) = 200 * 0,093 / 1,093 = 17 mm
Sè a distanza di l'obiettivu deve esse superiore à 200 mm, a lunghezza focale di l'obiettivu sceltu deve esse superiore à 17 mm.
(4) A dimensione di l'imagine di l'obiettivu sceltu ùn deve esse più chjuca di u furmatu CCD, vale à dì almenu 2/3 di pollice.
(5) A muntatura di l'obiettivo deve esse una muntatura C per pudè esse aduprata cù camere industriali. Ùn ci hè bisognu di apertura per u mumentu.
Attraversu l'analisi è u calculu di i fattori sopra menzionati, pudemu ottene u "schema" preliminare di l'obiettivi di e camere industriali: lunghezza focale superiore à 17 mm, focu fissu, gamma di luce visibile, attacco C, compatibilità cù almenu una dimensione di pixel CCD di 2/3 pollici è una piccula distorsione di l'immagine. Basatu annantu à questi requisiti, si pò fà una ulteriore selezzione. Se parechji obiettivi ponu risponde à questi requisiti, hè cunsigliatu di ottimizà ulteriormente è selezziunà l'obiettivu migliore.
Pensamenti finali:
ChuangAn hà realizatu a cuncepzione preliminare è a pruduzzione dilenti industriali, chì sò aduprati in tutti l'aspetti di l'applicazioni industriali. Sè vo site interessatu o avete bisognu di lenti industriali, cuntattateci u più prestu pussibule.
Data di publicazione: 21 di ghjennaghju di u 2025


