Cum'è un cumpunente chjave di u sistema di visione artificiale, e camere industriali sò generalmente installate nantu à a catena di montaggio di e macchine per rimpiazzà l'ochju umanu per a misurazione è u ghjudiziu. Dunque, a scelta di una lente di camera adatta hè ancu una parte indispensabile di a cuncepzione di u sistema di visione artificiale.
Dunque, cumu duvemu sceglie un adattatulente di càmera industrialeChì prublemi devenu esse cunsiderati quandu si sceglie un obiettivu di camera industriale ? Demu un'ochjata inseme.
1.Cunsiderazioni basiche per a scelta di lenti per camere industriali
1Sceglite una camera CCD o CMOS secondu e diverse applicazioni
L'obiettivi di e camere industriali CCD sò principalmente aduprati per l'estrazione di l'imagine di l'uggetti in muvimentu. Benintesa, cù u sviluppu di a tecnulugia CMOS, e camere industriali CMOS sò ancu aduprate in parechje macchine di piazzamentu di chip. E camere industriali CCD sò largamente aduprate in u campu di l'ispezione automatica visuale. E camere industriali CMOS sò largamente aduprate per via di u so bassu costu è di u so bassu cunsumu energeticu.
E camere industriali sò aduprate in e linee di pruduzzione
2Risoluzione di lenti di càmera industriale
Prima, a risoluzione hè scelta cunsiderendu a precisione di l'ughjettu osservatu o misuratu. Sè a precisione di i pixel di a camera = dimensione di u campu di vista in una sola direzzione / risoluzione in una sola direzzione di a camera, allora a risoluzione in una sola direzzione di a camera = dimensione di u campu di vista in una sola direzzione / precisione teorica.
Sè u campu di vista unicu hè di 5 mm è a precisione teorica hè di 0,02 mm, a risoluzione unidirezionale hè 5/0,02 = 250. Tuttavia, per aumentà a stabilità di u sistema, ùn hè micca pussibule di currisponde à un valore di precisione di misurazione/osservazione cù una sola unità di pixel. In generale, si pò selezziunà più di 4, dunque a camera hà bisognu di una risoluzione unidirezionale di 1000 è 1,3 milioni di pixel.
Siconda, cunsiderendu a pruduzzione di e camere industriali, l'alta risoluzione hè utile per l'osservazione di a postura o l'analisi è u ricunniscenza di u software di a macchina. S'ellu hè una pruduzzione VGA o USB, deve esse osservata nantu à u monitor, dunque a risoluzione di u monitor deve ancu esse cunsiderata. Indipendentemente da quantu hè alta a risoluzione di a tecnulugia di visione industriale.lenti di càmera industriale, ùn averà micca assai sensu s'è a risoluzione di u monitor ùn hè micca abbastanza. L'alta risoluzione di e camere industriali hè ancu utile s'è vo aduprate carte di memoria o pigliate ritratti.
③Cornice di a cameratarifadi lente di càmera industriale
Quandu l'ughjettu misuratu si move, deve esse sceltu un obiettivu di camera industriale cù una frequenza di fotogrammi più alta. Ma in generale, più alta hè a risoluzione, più bassa hè a frequenza di fotogrammi.
④Abbinamentu di lenti industriali
A dimensione di u chip di u sensore deve esse più chjuca o uguale à a dimensione di l'obiettivo, è a muntatura C o CS deve ancu currisponde.
2.Altruccunsiderazioni percscegliendu urnottecameralens
1C-muntatura o muntatura CS
A distanza d'interfaccia di a montatura C hè di 17,5 mm, è a distanza d'interfaccia di a montatura CS hè di 12,5 mm. Pudete mette in focu solu quandu selezziunate l'interfaccia curretta.
Differenze trà diverse interfacce
2Dimensione di u dispusitivu fotosensibile
Per un chip fotosensibile di 2/3 pollici, duvete sceglie unlente di càmera industrialechì currisponde à a bobina d'imaghjini. Sè vo sceglite 1/3 o 1/2 inch, apparirà un angulu scuru più grande.
③Selezziunate a lunghezza focale
Vale à dì, sceglite una lente industriale cù un campu visuale ligeramente più grande di a gamma d'osservazione.
④A prufundità di campu è l'ambiente di illuminazione devenu currisponde
In i lochi cù luce sufficiente o alta intensità luminosa, pudete sceglie una piccula apertura per aumentà a prufundità di campu è cusì migliurà a chiarezza di ripresa; in i lochi cù luce insufficiente, pudete sceglie una apertura ligeramente più grande, o sceglie un chip fotosensibile cù alta sensibilità.
Inoltre, per sceglie l'obiettivo di a camera industriale ghjustu, avete ancu bisognu di fà attenzione à alcune tendenze populari. Per esempiu, i sensori d'immagine anu fattu grandi progressi in l'ultimi anni, cù a tendenza versu sempre più pixel per migliurà a risoluzione dilenti di càmera industriale, è ancu una maggiore sensibilità (sensori d'immagine retroilluminati). Inoltre, a tecnulugia CCD hè diventata più efficiente è avà sparte sempre più funzioni cù i sensori di tecnulugia CMOS.
Pensamenti finali:
ChuangAn hà realizatu a cuncepzione preliminare è a pruduzzione di lenti per camere industriali, chì sò aduprate in tutti l'aspetti di l'applicazioni industriali. Sè vo site interessatu o avete bisognu di lenti per camere industriali, cuntattateci u più prestu pussibule.
Data di publicazione: 19 di nuvembre di u 2024

