Tipi diLens industrialeMuntagna
Qui sò principalmente quattru luci di interfaccia, dessata f-muta, C-Muntana, cs-montmone. U FOee hè un interfaccia in generale è hè generalmente adattatu per lenti cù una lunghezza focale più di 25mm. Quandu a durata focale di u lente objettivu hè menu di 25mm, per via di a piccula taglia di u lente oggettivu, u c-monte o u monte cs.
A Diffulazione trà c montm'untà C Munt And BR
A sfarenza trà C è a interfacce C è a distanza da a superficia di u cuntattu di i Lens è a Camera à l'uffiziu fucali di a Lens (Sensore induve u CCD PhotoCarctrica di a Camera Sentia. A distanza per l'interfaccia C-Mount hè 17.53MM.
Un Ring di Adapter di 5MM C / CS pò esse aghjuntu à una lente di cs, per chì pò esse adupratu cù cameras c-type.
A Diffulazione trà c montm'untà C Munt And BR
Parametri basi di lenti industriali
Campu di vista (Fov):
U Fov si riferisce à a gorgiglie visibile di l'obitu ostrutu, vale à dì à a parte di l'ughjettu catturò da u sensore di a Camera. (A gamma di u campu di vista hè qualcosa chì deve esse capitu in a selezzione)
Campu di vista
Distanza di u travagliu (WD):
Si riferisce à a distanza da u fronte di u lente à l'ughjettu in prova. Vale à dì a distanza di superficia per l'imaginazione chjaru.
Risoluzione:
A più chjuca distinguibile di a dimensione di l'ughjettu in l'ughjettu inspeccionatu chì pò esse misuratu da u sistema di l'Imagine. In a maiò parte di i casi, u campu più chjucu di vista, a megliu risoluzione.
Profundità di vista (DOF):
A capacità di un lente per mantene a risoluzione desiderata quandu l'uggetti sò più vicinu o più vicinu da u megliu focus.
Prufundità di vista
Altri parametri diLenti industriali
Damme di Chip in piccietà:
L'area di l'area efficace di u Chip di a Camera Sensor, generalmente si riferisce à a dimensione horizontale. Stu paràmetru hè assai impurtante per determinà a lente adatta a scala per ottene u campu di vista desideratu. U rapportu primariu primariu (pmag) hè definitu da u rapportu di a dimensione di u sensore chip à u campu di vista. Eppuru chì i paràmetri basichi include a dimensione è u campu di vista di chip fotosensibile, pmag ùn hè micca un paràmetru di basa.
Tametta chip fotosensibile
Lunghezza focale (F):
"A lunghezza focale hè una misura di a cuncentrazione o divergenza di luce in un sistema otticu, chì si riferisce à a distanza da u centru otticu di u ministru di a riunione di a luce luminosa. Hè ancu a distanza da u centru di a lente à l'aviò imaginante cum'è u film o CCD in una camera. f = {a distanza di travagliu / campu di vista longa parte (o pocu latu)} xccd lado latu (o pocu latu)
L'influenza di a durgetta focale: A più chjuca a lunghezza focale, più volte a prufundità di campu; u più chjucu a lunghezza focale, u più grande di a distorsione; A più chjuca a lunghezza focale, u fenomenu più seriu u fenomenu vignetante, chì reduce l'illuminazione à a riva di l'aberrazione.
Risoluzione:
Indica a distanza minima trà 2 punti chì ponu esse vistu da un set di lenti oggettivi
0.61x lunghezza d'onda usata (λ) / na = risoluzione (μ)
Metudu di calculu sopra pò calculà teoratisfally a risoluzione, ma ùn includenu distortioni.
※ A lunghezza d'onda utilizata hè 550nm
Definizione:
U numaru di linee neri è bianche ponu esse vistu in a mità di 1mm. Unità (lp) / mm.
MTF (funzione trasferimentu di modellazione)
Mtf
Distorsione:
Unu di l'indicatori per misurà a performance di a lente hè aberrazione. Si riferisce à a linea dritta fora di l'assi principali in u pianu di u sughjettu, chì diventa una curva dopu à esse imaginatu da u sistema otticu. L'errore di l'imaghjini di stu sistema otticu hè chjamatu distorsione. Abraccia di distorsione solu affettanu solu a geometria di l'imaghjini, micca a fortezza di l'imaghjini.
APERTURA È FE NUMERU:
Un fogliu lenticular hè un dispusitivu usatu per cuntrullà a quantità di luce chì passa per un lente, in solitu à mezu à e lenti. Utilizemu u valore f spressione a dimensione di a apertura, cum'è F1.4, F2.0, F2.8, etc.
Apertura è f-numeru
Magnificazione Ottica:
A formula aduprata per calculà u ratio di scalu principale hè a seguente: PMag = Dimensione Sensor (MM) / Campu di vista (mm)
Mostra a magnazione
A visualizazione di l'ingrandimentu hè largamente usatu in microscopia. A magnificazione di visualizazione di l'ughjettu misuratu dipende da trè fattori: L'magnifica ottica di i lenti, a dimensione di a serve industriale (a dimensione di a superficia), a dimensione di a visualizazione), a dimensione di u display.
Ammissione di magnificazione = LENSS Optic Milmerify × Dimensione di visualizazione × 25,4 / Rake diagonale
Categorie principali di lenti industriali
Classificazione
• Per durata focale: Prime è Zoom
• Per apertura: apertura fissa è apertura variabile
• da Interfaccia: C interface, CS Enface CS, F Interface, Etc.
• divisi per multiquille: Lens di inglignata fissa, lente continuu zoom
• I lens assai impurtanti cumuni usati in a visione di a Macchina includenu principalmente è lenti teleentranu, etc.
I punti principali chì anu da piglià in contu di sceglie aLens di Vision di Machine:
1. Campu di vista, ingestizione Ottica è a distanza di u travagliu voleva: quandu averemu da un lente cù un campu ligeramente più grande di vista chì l'ughjettu sia misuratu, in modu di facilità u cuntrollu.
2. Prufundità di esigenze di campu: Per i prughjetti chì necessitanu prufundità di campu, aduprate una piccula apertura quant'è pussibule; Quandu selezziunata di un lente cù una inglizia, sceglite una lente cù una magnificazione bassa quantu à u prugettu per i prugetti. Se i esigenze di u prugettu sò più esigenti, aghju tendenza à sceglie un lente di taglio cù una prufundità di campu altu.
3. Interfaccia di u sensor è a camera: Per esempiu, a Lente di 2/3 "sustene a più grande a superficia di a camera industriale hè 2/3", ùn pò micca sustene e càmere industriale più di 1 inch.
4. Spaziu dispunibule: ùn hè micca realisticu per i clienti di cambià a dimensione di l'equipaggiu quandu u schema hè facultativu.
Tempu di Post: Nov-15-2022