Cumu sò aduprate specificamente e lenti di visione artificiale in i testi non distruttivi?

I testi non distruttivi (NDT) sò un metudu di prova non distruttivu chì ispeziona l'uggetti senza causà danni. Hè un metudu di prova cruciale in u campu industriale è ghjoca un rolu vitale in u sviluppu industriale.Lenti di visione artificialesò largamente aduprati in a pruduzzione industriale; a so alta risoluzione, l'imaghjini precise è i disinni ottici spezializati rispondenu à i bisogni di l'ispezione industriale, è a so applicazione in NDT hè altrettantu significativa.

In i testi non distruttivi, l'applicazioni specifiche di e lenti di visione artificiale includenu, ma ùn sò micca limitate à, e seguenti:

1.Rilevazione di difetti di superficia

In a pruduzzione industriale, e lenti di visione artificiale sò cumunemente aduprate per ispezionà e superfici di materiali cum'è metalli, plastichi, vetru è ceramica per difetti cum'è graffi, crepe, pori è inclusioni, assicurendu chì a qualità di u produttu risponde à i requisiti. Attraversu e so capacità d'imaghjini à alta risoluzione è bassa distorsione, e lenti di visione artificiale ponu visualizà chjaramente questi difetti di superficie, furnendu un supportu di dati affidabile per l'elaborazione è l'analisi successive di l'imaghjini.

Per esempiu, una lente di visione artificiale à alta risoluzione accumpagnata da un microscopiu o da una camera à alta frequenza di fotogrammi pò catturà difetti à livellu di micron, cum'è l'identificazione di giunti di saldatura scadenti, cortocircuiti è disallineamentu di cumpunenti nantu à e schede PCB, o graffi è contaminanti nantu à e superfici di e wafer di semiconduttori.

2.Ispezione di difetti interni / strutturale

Utilizendu lenti di visione artificiale cumminate cù tecniche ottiche speciali, hè pussibule osservà indirettamente a struttura interna o i difetti di l'uggetti. Questu permette a rilevazione di difetti nascosti cum'è pori, delaminazione è crepe in getti, materiali cumposti è giunti saldati.

Per esempiu, pò rilevà bolle, impurità è crepe in u vetru, a plastica è i cumpunenti ottici (cum'è e buttiglie di vetru è e preforme di fibra ottica). Attraversu l'imaghjini di retroilluminazione o a scansione laser, pò rilevà a delaminazione o u debonding in strutture multistratu (cum'è i cumpunenti di materiale cumpostu aerospaziale).

lenti-di-visione-articulata-in-test-non-distruttivi-01

Lenti di visione artificiale sò cumunamente aduprate per a rilevazione di difetti di produttu

3.Misurazione di precisione di e dimensioni

Lenti di visione artificialesò spessu aduprati per a misurazione dimensionale di precisione è a verificazione di a tolleranza di forma è pusizione di i prudutti, cum'è u spessore di e wafer di semiconduttori, a rotondità di i rulli di cuscinetti, è l'aspettu è u culore di u pruduttu. Per esempiu, nantu à e linee di riempimentu di alimenti, e lenti di visione artificiale ponu esse aduprate per verificà a sigillatura di i tappi di buttiglia è a currettezza di l'etichette, assicurendu a qualità è a sicurezza di u pruduttu.

4.Ispezione di pruduzzione automatizata

L'applicazione di lenti di visione artificiale in testi non distruttivi include ancu l'ispezione di produzione automatizata, chì hè spessu aduprata per u screening automatizatu di difetti nantu à linee di produzione à alta velocità, cum'è l'ispezione automatica di chip elettronichi, batterie à litiu, saldature automobilistiche, ecc. Per esempiu, una lente di scansione lineare pò esse aduprata cù una camera à alta velocità per scansà i difetti superficiali di una piastra d'acciaio linea per linea per ottene una rilevazione di alta efficienza.

5.Ispezione di tubi / spazii cunfinati

E lenti di visione artificiale sò aduprate in l'endoscopi industriali per rilevà difetti in strutture cumplesse, cum'è difetti nascosti in i motori, i muri di e tubature o e saldature. Per esempiu, i videoendoscopi industriali utilizanu sonde lunghe è flessibili per penetrà in prufundità in l'attrezzatura, trasmettendu immagini ad alta definizione in tempu reale, permettendu testi non distruttivi senza smontaggio.

lenti-di-visione-articulata-in-test-non-distruttivi-02

Lenti di visione artificiale ponu esse aduprate per rilevà difetti in strutture cumplesse

6.Rilevazione in cundizioni particulari

E lenti di visione artificiale ponu ancu esse aduprate per l'ispezione remota in ambienti difficili cum'è alta temperatura, alta pressione è radiazioni, cumpresi reattori nucleari è oleodotti di raffineria di petroliu, chì permettenu ispezioni chì sò difficili da realizà cù metudi cunvinziunali.

Per esempiu, e lenti resistenti à alte temperature ponu esse aduprate per ispezionà i difetti di a superficia di e billette d'acciaiu in i forni di fabricazione d'acciaiu o danni à e superfici di sigillatura di l'attrezzature sottu alta pressione. Muntendu lenti di visione artificiale in miniatura nantu à l'endoscopi, si ponu rilevà a corrosione è e crepe di saldatura nantu à i muri interni di e tubazioni, cum'è in e tubazioni petrolchimiche è i contenitori di i reattori nucleari.

In riassuntu,lenti di visione artificiale, cù i so vantaghji di l'imaghjini à alta risoluzione, a misurazione senza cuntattu è e forti prestazioni in tempu reale, sò diventate una tecnulugia chjave in u cuntrollu di qualità industriale mudernu. U so valore fundamentale reside in u miglioramentu di a qualità di l'imaghjini è a quantificazione di l'infurmazioni nantu à i difetti, aumentendu cusì l'affidabilità di l'ispezione industriale è ghjucendu un rolu insustituibile in i testi non distruttivi.

Penseri finali:

ChuangAn hà realizatu a cuncepzione preliminare è a pruduzzione di lenti di visione artificiale, chì sò aduprate in tutti l'aspetti di i sistemi di visione artificiale. Sè vo site interessatu o avete bisognu di lenti di visione artificiale, cuntattateci u più prestu pussibule.


Data di publicazione: 12 dicembre 2025