一、Schema di subdivisione cumunimenti utilizatu di infrarossi
Un schema di subdivisione comunmente utilizatu di a radiazione infrarossa (IR) hè basatu annantu à a gamma di lunghezze d'onda. U spettru IR hè generalmente divisu in e seguenti regioni:
Infrarouge vicinu (NIR):Questa regione varia da circa 700 nanometri (nm) à 1,4 micrometri (μm) in lunghezza d'onda. A radiazione NIR hè spessu usata in telecomunicazioni in fibra ottica, per via di perdite d'attenuazione bassu in u mediu di vetru SiO2 (silica). L'intensificatori di l'imaghjini sò sensittivi à questa zona di u spettru; esempi includenu i dispositi di visione notturna cum'è l'occhiali di visione notturna. A spettroscopia vicinu à l'infrared hè una altra applicazione cumuni.
Infrarossi a corta lunghezza d'onda (SWIR):Aussi connu sous le nom de région « infrarouge à ondes courtes » ou « SWIR », il s'étend d'environ 1,4 μm à 3 μm. A radiazione SWIR hè comunmente aduprata in applicazioni di imaging, surviglianza è spettroscopia.
Infrarossi a media lunghezza d'onda (MWIR):La regione MWIR si estende da circa 3 μm a 8 μm. Questa gamma hè spessu impiegata in l'imaghjini termali, l'orientazione militare è i sistemi di rilevazione di gas.
L'infrarouge à longue onde (LWIR):La regione LWIR copre lunghezze d'onda da circa 8 μm a 15 μm. Hè cumunimenti usatu in l'imaghjini termali, sistemi di visione notturna, è misurazioni di temperatura senza cuntattu.
L'infrarouge lointain (FIR):Questa regione si estende da circa 15 μm à 1 millimetru (mm) in lunghezza d'onda. A radiazione FIR hè spessu usata in l'astronomia, a telerilevazione è in certe applicazioni mediche.
Diagramma di gamma di lunghezze d'onda
NIR è SWIR inseme sò qualchì volta chjamati "infrared riflessu", mentre chì MWIR è LWIR sò qualchì volta chjamati "infrared termale".
二、Applicazioni di l'infrared
Visione notturna
L'infrared (IR) ghjoca un rolu cruciale in l'equipaggiu di visione notturna, chì permette a rilevazione è a visualizazione di l'uggetti in ambienti di poca luce o scuri. I dispositi tradiziunali di visione notturna di intensificazione di l'imaghjini, cum'è occhiali di visione notturna o monoculari, amplificanu a luce ambientale dispunibule, cumprese qualsiasi radiazione IR presente. Sti dispusitivi utilizanu un fotocatodu per cunvertisce i fotoni entranti, cumpresi i fotoni IR, in elettroni. L'elettroni sò allora accelerati è amplificati per creà una maghjina visibile. L'illuminatori infrarossi, chì emettenu luce IR, sò spessu integrati in questi dispositi per rinfurzà a visibilità in a bughjura cumpleta o in cundizioni di poca luce induve a radiazione IR ambientale hè insufficiente.
Ambiente di poca luce
Termografia
A radiazione infrared pò esse usata per determinà remotamente a temperatura di l'uggetti (se l'emissività hè cunnisciuta). Questu hè chjamatu termografia, o in u casu di oggetti assai caldi in u NIR o visibile hè chjamatu pirometria. A termografia (imàgine termale) hè principalmente aduprata in l'applicazioni militari è industriali, ma a tecnulugia hè ghjunta à u mercatu publicu in forma di camere infrared in vitture per via di i costi di produzzione assai ridotti.
Applicazioni di l'imaghjini termali
A radiazione infrared pò esse usata per determinà remotamente a temperatura di l'uggetti (se l'emissività hè cunnisciuta). Questu hè chjamatu termografia, o in u casu di oggetti assai caldi in u NIR o visibile hè chjamatu pirometria. A termografia (imàgine termale) hè principalmente aduprata in l'applicazioni militari è industriali, ma a tecnulugia hè ghjunta à u mercatu publicu in forma di camere infrared in vitture per via di i costi di produzzione assai ridotti.
E camere termografiche rilevanu a radiazione in a gamma infrarossa di u spettru elettromagneticu (circa 9.000-14.000 nanometri o 9-14 μm) è pruducenu immagini di quella radiazione. Siccomu a radiazione infrared hè emessa da tutti l'uggetti basatu nantu à a so temperatura, secondu a lege di radiazione di u corpu neru, a termografia permette di "vede" l'ambiente cù o senza illuminazione visibile. A quantità di radiazione emessa da un ughjettu aumenta cù a temperatura, dunque a termografia permette di vede variazioni di temperatura.
L'imaghjini iperspettrali
Una maghjina iperspettrali hè una "stampa" chì cuntene un spettru cuntinuu attraversu una larga gamma spettrale à ogni pixel. L'imaghjini iperspettrali guadagnanu impurtanza in u campu di a spettroscopia applicata in particulare cù e regioni spettrali NIR, SWIR, MWIR è LWIR. L'applicazioni tipiche includenu misure biologiche, mineralogiche, di difesa è industriali.
L'imaghjini iperspettrali
L'imaghjini iperspettrali infrarossi termali ponu esse realizati in modu simile cù una camera termografica, cù a diferenza fundamentale chì ogni pixel cuntene un spettru LWIR cumpletu. In cunseguenza, l'identificazione chimica di l'ughjettu pò esse realizatu senza bisognu di una fonte di luce esterna cum'è u Sun o a Luna. Tali camere sò tipicamente applicate per misure geologiche, surviglianza esterna è applicazioni UAV.
Riscaldamentu
A radiazione infrarossa (IR) pò esse usata cum'è fonte di riscaldamentu deliberata in diverse applicazioni. Questu hè principalmente dovutu à a capacità di a radiazione IR di trasferisce direttamente u calore à l'uggetti o superfici senza scaldà significativamente l'aria circundante. A radiazione infrarossa (IR) pò esse usata cum'è fonte di riscaldamentu deliberata in diverse applicazioni. Questu hè principalmente dovutu à a capacità di a radiazione IR di trasferisce direttamente u calore à l'uggetti o superfici senza scaldà significativamente l'aria circundante.
A fonte di riscaldamentu
A radiazione infrarossa hè largamente usata in diversi prucessi di riscaldamentu industriale. Per esempiu, in a fabricazione, lampade IR o pannelli sò spessu impiegati per riscalda materiale, cum'è plastica, metalli, o rivestimenti, per curing, siccà, o furmendu scopi. A radiazione IR pò esse cuntrullata è diretta precisamente, chì permette un riscaldamentu efficiente è rapidu in spazii specifichi.
Tempu di post: 19-ghjugnu-2023