Lenti telecentriche, cunnisciuti ancu cum'è lenti tilt-shift o lenti soft-focus, anu a caratteristica più impurtante chì a forma interna di a lente pò deviare da u centru otticu di a camera.
Quandu una lente nurmale riprende un ughjettu, a lente è a pellicola o u sensore sò nantu à u listessu pianu, mentre chì una lente telecentrica pò rotà o inclinà a struttura di a lente in modu chì u centru otticu di a lente si devia da u centru di u sensore o di a pellicola.
1.I vantaghji è i svantaghji di e lenti telecentriche
Vantaghju 1: Cuntrollu di a prufundità di campu
L'obiettivi telecentrici ponu fucalizà selettivamente nantu à parti specifiche di l'imagine cambiendu l'angulu d'inclinazione di l'obiettivu, permettendu cusì à i fotografi di creà effetti speciali di focus selettivu, cum'è l'effettu Lilliputianu.
Vantaghju 2: Prospettivaccuntrollu
Unu di i principali vantaghji di l'obiettivi telecentrici per i fotografi d'architettura hè chì furniscenu un cuntrollu più grande di a perspettiva. L'obiettivi ordinari ponu fà chì e linee dritte in fotografia (cum'è i pavimenti impilati di un edifiziu) appaianu sbilanciate, ma l'obiettivi telecentrici ponu cambià a linea visuale in modu chì e linee appaianu più dritte o nurmali.
Vantaghju 3: Angulu di visualizazione liberu
E lenti telecentriche sò capaci di creà diversi anguli di vista liberi (vale à dì viste chì ùn sò micca parallele à u sensore). In altre parole, aduprendu unlente telecentricavi permette di catturà un campu di vista più largu senza spustà a camera, ciò chì hè assai utile per i fotografi architettonichi è di paisaghji.
A lente telecentrica
Svantaghju 1: Operazione cumplessa
L'usu è a ammaestrà di lenti telecentriche richiede cumpetenze più spezializate è una profonda cunniscenza di a fotografia, chì pò esse difficiule per certi fotografi principianti.
Svantaghju 2: Caru
L'obiettivi telecentrici sò più cari cà l'obiettivi ordinarii, chì pò esse un prezzu chì certi fotografi ùn ponu micca accettà.
Svantaghju 3: L'applicazioni sò limitate
Ancu s'èlenti telecentrichesò assai utili in certe situazioni, cum'è a fotografia architettonica è a fotografia di paisaghji, a so applicazione pò esse limitata in altre situazioni, cum'è a fotografia di ritratti, a fotografia d'azione, ecc.
2,A differenza trà lenti telecentriche è lenti ordinarie
E principali differenze trà e lenti telecentriche è e lenti ordinarie stanu in i seguenti aspetti:
Cuntrollu di a prufundità di campu
In un obiettivu nurmale, u pianu focale hè sempre parallelu à u sensore. In un obiettivu telecentricu, pudete inclinà l'obiettivu per cambià stu pianu, cusì pudete cuntrullà quale parte di l'imagine hè nitida è quale parte di l'imagine hè sfocata, dendu vi un cuntrollu più grande nantu à a prufundità di campu.
Applicazioni di fotografia cù lenti telecentriche
Mobilità di a lente
In un obiettivu nurmale, l'obiettivu è u sensore d'imagine (cum'è a pellicola di a camera o u sensore digitale) sò sempre paralleli. In un obiettivu telecentricu, e parte di l'obiettivu ponu spustassi indipindentamente da a camera, permettendu à a linea di vista di l'obiettivu di devià da u pianu di u sensore.
Sta natura mobile facelenti telecentricheOttimu per fotografà edifici è paisaghji, postu chì cambia a perspettiva è face chì e linee parenu più dritte.
Prezzu
E lenti telecentriche sò generalmente più care chè e lenti regulari per via di e particularità di custruzzione è applicazione.
Aapertura
L'obiettivi telecentrici generalmente anu bisognu di una apertura più grande, chì hè utile per e riprese in ambienti cù poca luce.
Ci vole à nutà chì, ancu s'èlenti telecentricheponu creà effetti visuali unichi, sò più cumplessi da aduprà cà lenti ordinarie è richiedenu cumpetenze più elevate da parte di l'utente.
Penseri finali::
Sè vo site interessatu à cumprà diversi tipi di lenti per a surveglianza, a scansione, i droni, a casa intelligente, o qualsiasi altru usu, avemu ciò chì avete bisognu. Cuntattateci oghje per amparà di più nantu à e nostre lenti è altri accessori.
Data di publicazione: 11 di ghjugnu 2024

