Una lente curretta à l'infrarossi, cunnisciuta ancu cum'è lente curretta à l'infrarossi, hè un tipu sofisticatu di lente ottica chì hè stata messa à puntu per furnisce immagini chjare è nitide in i spettri di luce visibile è infrarossa. Questu hè particularmente impurtante in e camere di surveglianza chì funzionanu 24 ore su 24, postu chì e lenti tipiche tendenu à perde a messa à focu quandu si passa da a luce di u ghjornu (luce visibile) à l'illuminazione infrarossa di notte.
Quandu una lente cunvinziunale hè esposta à a luce infrarossa, e diverse lunghezze d'onda di a luce ùn cunvergenu micca in u listessu puntu dopu avè attraversatu a lente, ciò chì porta à ciò chì hè cunnisciutu cum'è aberrazione cromatica. Questu si traduce in immagini sfocate è in una qualità generale di l'immagine degradata quandu hè illuminata da a luce infrarossa, in particulare in e periferie.
Per cuntrastà questu, l'obiettivi curretti à l'infrarossi sò cuncipiti cù elementi ottici speciali chì cumpensanu u cambiamentu di focu trà a luce visibile è quella infrarossa. Questu hè ottenutu per mezu di l'usu di materiali cù indici di rifrazione particulari è rivestimenti di lenti appositamente cuncipiti chì aiutanu à fucalizà i dui spettri di luce nantu à u listessu pianu, ciò chì garantisce chì a camera pò mantene una messa à focu nitida sia chì a scena sia illuminata da a luce solare, da l'illuminazione interna o da fonti di luce infrarossa.
Paragone di l'imagine di test MTF durante u ghjornu (in cima) è di notte (in fondu)
Parechje lenti ITS sviluppate indipindentamente da ChuangAn Optoelectronics sò ancu cuncepite basendu si nantu à u principiu di currezzione IR.
Ci sò parechji vantaghji à aduprà una lente curretta à l'infrarossi:
1. Chiarezza d'imagine mejorata: Ancu in cundizioni di illuminazione variabili, una lente curretta à IR mantene a nitidezza è a chiarezza in tuttu u campu visuale.
2. Sorveglianza Migliorata: Queste lenti permettenu à e camere di sicurezza di catturà immagini di alta qualità in una varietà di cundizioni ambientali, da a luce di u ghjornu à a bughjura cumpleta utilizendu l'illuminazione infrarossa.
3. Versatilità: L'obiettivi cù correzione IR ponu esse aduprati in una vasta gamma di camere è impostazioni, ciò chì li rende una scelta flessibile per parechje esigenze di surviglianza.
4. Riduzione di u cambiamentu di focus: U disignu speciale minimizza u cambiamentu di focus chì si verifica nurmalmente quandu si passa da a luce visibile à a luce infrarossa, riducendu cusì a necessità di rimette à focus a camera dopu à l'ore di ghjornu.
E lenti currette à infrarossi sò un cumpunente essenziale in i sistemi di surviglianza muderni, in particulare in ambienti chì necessitanu monitoraghju 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7 è quelli chì sperimentanu cambiamenti drastici in l'illuminazione. Garantiscenu chì i sistemi di sicurezza possinu funziunà in modu affidabile à u megliu, indipendentemente da e cundizioni di illuminazione presenti.