Un mirinu hè un dispusitivu di mira utilizatu per aiutà à allineà visivamente l'arme à distanza, i strumenti di rilevamentu o l'equipaggiamenti di illuminazione ottica cù u bersagliu previstu. Dispositivi ottici chì permettenu à l'utente di vede una maghjina di bersagliu otticamente migliorata allineata in u listessu focu cù un puntu di mira. I mirini ottici utilizanu ottiche chì danu à l'utente una maghjina migliorata cù un puntu di mira o mudellu allineatu (chjamatu ancu reticulu) sovrappostu à l'imagine di u bersagliu, preferibilmente à u listessu pianu focale.

Un mirinu laser hè un dispusitivu attaccatu o integratu à un'arma da focu per aiutà l'acquistu di u bersagliu. À u cuntrariu di i mirini ottici è di ferru induve l'utilizatore guarda à traversu u dispusitivu per puntà u bersagliu, i mirini laser prughjettanu un raghju nantu à u bersagliu, furnendu un puntu di riferimentu visuale. L'usu di mirini laser hè assuciatu à una maggiore precisione in generale, aumentendu a probabilità di colpisce u bersagliu soprattuttu in cundizioni di poca luce. I mirini laser sò principalmente aduprati da i militari è da e forze di l'ordine, ancu s'elli anu qualchì usu civile per a caccia è l'autodifesa.
CHANCCTV hà sviluppatu una nova lente di 70 mm cù una montatura M12 è supporta una risoluzione finu à 8 MP. Hà un design tuttu in vetru è una longa lunghezza lucale. Quandu si travaglia cù un sensore di 1/1,8″, cattura un campu di vista orizzontale di 6,25 gradi. È a distorsione TV hè inferiore à -1%. Questa lente hè ideale per e camere di mira per fucili, cum'è mirini ottici è mirini laser.