Lenti di visione di a macchina 1.1″ ponu esse aduprate cù u sensoru d'imaghjini IMX294. U sensoru di l'imaghjini IMX294 hè pensatu per risponde à i bisogni di u segmentu di sicurità. U novu mudellu flagship size 1.1″ hè ottimizatu per esse usatu in camere di sicurezza è applicazioni industriali. U sensoru CMOS Starvis retroilluminatu ottene una risoluzione 4K cù 10.7 megapixels. A prestazione straordinaria di bassa illuminazione hè ottenuta da a grande dimensione di pixel di 4,63 µm. Questu rende l'IMX294 ideale per l'applicazioni cù luce incidente bassa, eliminendu a necessità di illuminazione supplementaria. Cù un frame rate di 120 fps à 10 bit è una risoluzione 4K, l'IMX294 hè ideale per l'applicazioni video à alta velocità.
L'ottica ChuangAn1.1″visione macchinacaratteristiche di lenti:Ispezione di alta risoluzione.
L'usi primari per a visione di a macchina sò l'ispezione automatica basata nantu à l'imaghjini è a classificazione è a guida di robot. A classificazione otticu hè una idea chì hè stata prima da u desideriu di automatizà a classificazione industriale di i prudutti agriculi cum'è frutti è ligumi.
Ottica ChuangAn 1.1″lente di visione macchinaes pò ièssiri usatu in a classificazione di culore agriculu: teste non distruttive di qualità di frutti è verdura, teste di qualità di foglie di tabacco, applicazione in identificazione è classificazione di granu, applicazione in machini agriculi.
E camere monocromatiche rilevanu sfumature di grisgiu da u neru à u biancu è ponu esse efficaci quandu sorte i prudutti cù difetti d'altu cuntrastu.
Accoppiati cù un software intelligente, i classificatori chì presentanu camere sò capaci di ricunnosce u culore, a dimensione è a forma di ogni ughjettu; cum'è u culore, a taglia, a forma è u locu di un difettu in un pruduttu. Certi sorters intelligenti permettenu ancu à l'utilizatori di definisce un pruduttu difettu basatu annantu à a superficia di a superficia difettu tutale di ogni ughjettu.